Főzök és fűzök.

2011. ápr. 17.

Kenyér...

... itt még lesem a csodát a sütőben..

... itt már elkészült és várnám, hogy "énekel"... de n e m.

Ehelyett büszkén megszegtem ... és lőn csoda.

Nekem is s i k e r ü l t .


Ezt a bejegyzést http://verdenbelle.blogspot.com/-nak ajánlom, hogy könnyebben induljon a hétfő.

...Én mindig azt hittem, hogy "nem bolti kenyeret" csak Limara tud sütni... és akkor meg láttam Fevinél élete első klasszikus kenyerét - ahogy ő nevezte - tudtam, hogy nekem is próbálkoznom kell. Igaz nekem sem énekelt, de bánja a fene, énekeltem én utána örömömben, hogy nekem is van saját kenyerem.





3 megjegyzés:

  1. Édes vagy, nagyon, szívből köszönöm az ajánlást, nagyon nagyon jól esik. A kenyér gyönyörű és hidd el, a következő még jobban fog sikerülni. Képzeld, sütöttem öregtészta nélkül kenyeret, és ha lehet, még jobban sikerült mint az első. Felteszem majd a receptet, próbáld ki Te is, ha van kedved, mert biztos vagyok benne, hogy még nagyobb sikerélményben lesz részed.
    Büszke lehetsz magadra, szuper kenyeret sütöttél, és látod, nekünk is, igen, nekünk is sikerül!!!
    millió puszi, szeretettel ölellek fevi

    VálaszTörlés
  2. Fevi, köszönöm! Biztos vagyok benne, hogy lesz folytatás.

    VálaszTörlés
  3. Hahó, ugorj be légyszi hozzám, vár Rád nálam valami!

    VálaszTörlés